Pada 18 April 2013 yang lepas telah berlangsungnya SOHONISTA bersama PM di PWTC. Ramainyaaa orang. Macam sohonista2 sebelum ni, ada booth2 yang take part, including Top Leaders Circle (TLC).
Ramai actually yang tak tau apa bendanya SOHONISTA ni. Okay. SOHONISTA stands for small office home office dari wanita untuk semua. SOHONISTA is actually a platform untuk membantu usahawan2 online mempromosikan biz products/services. So, anyone can sign up Sohonista kalau berminat. Lelaki pun boleh k. Anda akan enjoy facilities such as free bazaar booth.
Alhamdulillah on that day, we managed to get contacts from public yang berminat. Ramai yang inquire us about TLC and products provided. Perdana Menteri Dato Seri Najib Razak sempat interview kejap Salha Zain my mentor.
TLC is part of SOHONISTA. During the launching of SOHONISTA in Feb 2013, TLC was proudly named as SOHONISTA icon, kerana perkembangan TLC yang meluas. TLC membantu orang di luar sana yang nak start biz tapi tak tau macam mana. Juga kepada sesiapa yang ingin berbiz tapi tak ada experience, yang nak earn solid income dengan hanya working from home, yang nak berbiz as side income. Don't worry. We from TLC akan bantu. TLC provide personal mentor yang akan guide anda all the way from A to Z.
For any queries/ interested, dont hesitate to contact me 019-3360476. I akan share dengan u, decision is yours k. :)
| Stage untuk PM and Sohonista |
| Salha Zain lepas bercakap dengan PM |
![]() |
| TLC sistas - Titi, Kak Isma, Nor, Kak Salha, Kak Wani |
| TLC sistas - Kak Salha, Titi, Nor |
![]() |
| Kak Salha tengah bagi advise |
![]() |
| Seronok berborak dengan akak yang nak tahu about TLC Love, Ziana |



No comments:
Post a Comment